onsdag 16 januari 2013

Pappa Lot

Lot har fyllt tio år, läs gärna om honom här: http://viattskennel.blogg.se/

 Vi är ju ganska många som har en Lot-valp och extra roligt blir det ju då att läsa om allt han gjort!

Annars tränar vi på som vanligt. Hanni jobbar med klass tre-moment för fullt och det går bra! Vi har väldigt roligt tillsammans men ändå börjar momenten ta form under leken. Visst är det en hel del jobb kvar men till våren är vi nog redo! Jag tror vi kommer göra någon mer klass två tävling för skojs skull under tiden.

Miloo tränar ju också, vi har inga tävlingar anmälda än men ska kika runt lite snart.

Den 3/2 kl 8-10.30 finns det tillfälle till träning med Carina, i Kungsgårdens ridhus. Jag ska dit själv. Jag har även frågat henne om möjligheten att boka ett nytt tillfälle för alla oss, så får vi se vad hon säger.

Framöver har jag tänkt att vi ska åka upp en helg till Nina men bättre att vänta tills snön är borta tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar