måndag 15 oktober 2012

Ändrad datum vallträff

Carina har fått förhinder den 10 så nu är det den 24/11 som gäller! För de som vill kommer vi ha lydnadsträning etc dagen efter! Jag fick bara in tre anmälningar till den 10, hoppas fler kan nu istället! Glöm inte att anmäla er till mig så jag vet hur många vi blir!

Miloo och jag tävlade i Edsbyn i lördags. Rutan låg diagonalt i förhållande till planen, något både jag och Miloo har lite svårt för. Men det krävdes bara ett extrakommando så fixade vi det men då rök ju några poäng. Annars har vi en del att fila på, tror vi hade sneda sittanden i varenda ingång, slarv med upptag av apporterna, positionen i fritt följ...Vi skraapde ihop 281 p och har fortsatt träningsjobb framför oss (men glad över 9,5 på dumrutan)!

Hanni har fått jobba lite extra med apporteringen, helt plötsligt börjande hon tugga ganska rejält på apporten när hon kommit in till mig. Men det har blivit bra nu igen, som tur är

Lilla Gunni jobbar på med sina små övningar och konster. Igår visade det sig att hon blev sjövild när hon blivit genomblöt efter promenaden i hällregn. Att man kan springa så fort i ett så begränsat utrymme som köket...

2 kommentarer:

  1. Vi kommer!

    Lakrits,Guinness och Leif

    SvaraRadera
  2. Toppen! Louise och Hobbe samt samt Jan/Camilla med Gustav kommer också! Hoppas på att vi blir fler!

    SvaraRadera